Van knus naar kaal - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Lilian Vries - WaarBenJij.nu Van knus naar kaal - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Lilian Vries - WaarBenJij.nu

Van knus naar kaal

Door: Lilian

Blijf op de hoogte en volg Lilian

14 Juli 2012 | Nederland, Maastricht

Om de rommel even te ontwijken en om even iets anders te doen heb ik dit reisdagboek aangemaakt. Want... ik ga voor vier maanden studeren in Finland, zoals je misschien als wist.

Mijn knusse zolderkamertje in Maastricht staat nu volledig op z'n kop. Afgelopen weekend heb ik gelukkig nog iemand kunnen vinden die mijn kamer in die periode wil onderverhuren, dus nu neem ik belangrijke en persoonlijke dingen mee naar huis, en laat ik de rest hier. Nu mijn boekenkast leeg is, de vensterbank ontdaan is van versiersels en de (voornamelijk papieren) frutsels van de houten balken gehaald zijn, blijft er een kaal (maar toch nog steeds wel knus) zolderkamertje over.

Maandag komt mijn lieve schat helemaal naar Maastricht om mijn volgepropte koffer (met alleen maar papier, ik hou van papier - maar daardoor is hij wel loodzwaar) en de rest van mijn spullen op te halen. 's Avonds gaan we uiteten, als huisgenootjes van de Heerderweg - en Daan - als afsluiting van het jaar.

Nou ik denk dat dit mijn eerste (reis)verslag is. Wanneer ik mijn volgende verslag plaats weet ik nog niet. We gaan eerst nog drie weken op vakantie... (Luxe!)

Tot snel en een hele fijne vakantie gewenst :-)

Lilian


  • 14 Juli 2012 - 18:26

    Daan:

    Gelukkig wacht je knusse kamertje op je als je terug komt :). <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Lilian

Päivää! Eindelijk gaat lielie naar Scandinavië! Van september tot en met kerst in december ga ik in Finland studeren, in Jyväskylä, Centraal-Finland. In dit (dag)boek zal ik reisverslagen schrijven, zodat iedereen een beetje op de hoogte blijft. Näkemiin!

Actief sinds 14 Juli 2012
Verslag gelezen: 497
Totaal aantal bezoekers 19253

Voorgaande reizen:

03 September 2012 - 21 December 2012

Jyväskylä

Landen bezocht: